Vad behöver du hjälp med?

Här finns svar på många frågor. Du kan sköta många ärenden direkt här på webbplatsen. Exempelvis flyttanmälan, felanmälan eller om du behöver se din senaste faktura. Om du trots allt inte hittar svar på din fråga finns vi nära till hands via e-post, chat eller telefon.

Få koll på dina energikällor i vår nya app

Nu har vi lanserat en app som göra det enkelt för dig att få koll på din förbrukning. Du loggar enkelt in med ditt Bank-id.

Hur vill du ha din faktura?

Varje månad skickar vi en faktura till dig på de tjänster och produkter du handlar av oss. Vi har flera olika sätt att skicka fakturan till dig, välj mellan olika alternativ. Kör du inget aktivt val får du den via Kivra eller post.

Gör gärna ett aktivt val för att undvika pappersfaktura så är vi mer hållbara tillsammans. 

Ladda ner vår app

Via vår app kan du följa din förbrukning av både el och fjärrvärme samtidigt som du kan få hållbara tips på när du ska spara eller använda energi. I appen finns även "Mina sidor" för att enkelt komma åt fakturor, avtal med mera. Loggar in gör du smidigt med mobilt Bank-id.

Aktuella avbrott

Här hittar du information om aktuella driftstörningar för våra tjänster inom elnät, fjärrvärme och fiber via Jönköping Stadsnät Wetternet.

Felanmälan

Ibland krånglar det. Här hittar du information om var och hur du felanmäler om det är något som krånglar.

Gräva eller schakta på din tomt?

Om du ska schakta, spränga eller göra andra markarbeten som kan skada underjordiska ledningar måste du först ta reda på vad som finns i marken. Kontakta oss så visar vi våra el-, fjärrvärme- och bredbandsnät.

Inte fått svar på din fråga? 

Vi finns nära för att kunna ge dig svar på dina frågor.

Mejla oss

kundservice@jonkopingenergi.se

Ring oss

036-10 82 20

MÅN-FRE 08:00-17:00
FRE 08:00-16:00

Besök oss (vi har stängt tillsvidare på grund av Coronarestriktioner)